Monday, February 28, 2011

Pusing2 Gilak2, haiya, cerita bosan~

mmmmm, mau dgr citer x? hahahahaha, bru tpikir ni, mmmm ad seorang perempuan b'nama lolli, lolli sudah lame memendam rasa cinta pd seorang lelaki yg ble thn kacak n bgaya b'nama 'pop', 1 day, dengan beraninya lolli meluahkn prasaannya pd pop, oooooooooooo, kebetulan, pop juga menaruh perasaan pd lolli, tetapi hubungan cinta mereka x menjadi apabila 1 soalan dilontarkan pd lolli:

pop: saya suka awak, suka sgt2, ble saya tau ape yg awak suke? (muka yg pnoh ngan gaya seorang lelaki kacak)

kerana t'lalu cinta kpd pop, lolli mnjwb tnpa b'fikir~

lolli: saya suka semua yg awak suka n x suke semua yg awak x suka! (muka yg amat yakin & b'hrp pop akan lbih menyukainya)

pop trus pergi tanpa berkata apa2, 2 hr kemudian, pop mghntr surat kpd lolli,


"hey, lolli, jwpn yg awak beri hr itu cukup melukakan hati saya kerana.... saya........saya.... hanya menyukai kaum wanita. "



The end


wa: hey, psal cite ni sgt bosan?

syaz: ops, haah! psal cite ni cm buang mase jek bace?

ni: adoi! ble buang x post ni! bosan gilak!

nur: saket hati membaca~

^_^



No comments:

Post a Comment